Facebook hirdetés

facebook hirdetés

Felmérések szerint Magyarországon a közösségi oldalak közül a Facebookot használják legtöbben – több mint 5 millióan, vagyis minden második ember. A szolgáltatásaink, termékeink iránt érdeklődőknek nem csak magánemberként üzenhetünk, létrehozhatunk egy vállalati Facebook-oldalt saját rajongótáborral, emellett a nagyobb elérés érdekében hirdetéseket is használhatunk. A célzási lehetőségek rugalmasak, akár az érdeklődésük alapján is kiválaszthatjuk azokat a felhasználókat, akiknek meg akarjuk jeleníteni a hirdetéseket. Fizetni pedig csak a megvalósult kattintások után kell.
 
A Facebook hirdetések általában gyorsabban „elhasználódnak”, így érdemes rendszeresen cserélni őket. A kampány kezdeti beállítása után óradíjas elszámolással vállalom a frissítést, új üzenetek beállítását. A Facebook hirdetések használatát jól kiegészítheti egy érdekes tartalmakat közvetítő vállalati Facebook-oldal, amelynek kezelését szintén rám bízhatja.